Tuesday, June 17, 2008

Tergolek akhirnye!!

Syoknye bergambar..cam artis lak
Terbang ke angkasa...

Puk amai-amai

'Tak dapat puting... kain pun bole la'

'Kain..kain!! sape mau kain '

' Hehehe.. mujur dapat cover...lampin tak betul2 atas muka... kalau tak malu oooo'

' alamak! tak ready lagi mama dah snap'

' control skit la sebelum mama snap pic..agak2 ader tak awek yang terpikat ek :) '

'ready..ready.... nak senyum ke tak ni?'
Mata asyik nak fokus ke kamera jer..tak nak pandang dah tempat lain
Balik keje...tgk si irsyad tgh duk baring terlentang... seperti biasa aku akan tangalkan tudung n jam sebelum pegang dia... time dia nampak aku jer..terus dia bangun meniarap.. aku masuk bilik tetibe dengar dia dah tergolek... atas tikar... ala..ciannye anak aku... Hampir nak nangis gak tu tp cepat2 aku dukung dia pun diam la.... pastu mandikan dia..main2 nagn dia aku pun terus la snap gambar2 dia.. tapi time ambik gambar tu gerenti dia diam..takkan buat mimik muka n takkan buat peel suke letak lampin atas muka..matanye asyik fokus ke kamera hp aku jer..hehehhe






























No comments: