Thursday, September 11, 2008

Jumaat!! Jumaat!! Jumaat!! datang lagi!!! grrrrrr!!

Harini aku diserang selsema... fuh! memang susah nak bernafas dibuatnye..... semalam memang dah tak sedap badan.... rase semacam jer.. seram sejuk pun ader... si irsyad lak tak nak tido walalupun dah kul 11 mlm..... aku lak memang dah tak larat.. last2 ayah yang tidokan irsyad... aku tido dulu..rase sejuk semacam jer.. nk demam gamaknya... Sedar tak sedar jam dah kul 5.32 pagi.. Alamak!! terlepas lagi sahur... hubby n mak mertua aku pun tak bangun.. kesian diorang tak bersahur arini... Dalam tido ku malam tu.. sempat gak mimpi si bib.. bercerita pasal pregnant n caesar..isk..!!! ape la pelik punyer mimpi... 2,3 hari lagi periodku bakal datang menandakan tak berjaya la aku nak berpuasa sebulan macam tahun lepas (kalau tak ngandung nak puasa penuh tak leh ek?) heheheh ni perut ni rase semacam jer.. dah 2,3 hari dah... cik p on the way la tu.. nak dekat sampai la tu... ok berbalik semula pasa citer jumaat ni.. Hari jumaat aku takkan balik awal la.. tak larat kalau kene jam macam minggu lepas.. 4.30 gerak dari opis . selalunya kul 5.15 @ 5.30 sampai la umah..tapi minggu lepas... kul 7 baru sampai umah.. lenguh sungguh kaki.. tu pun aku main redah n cilok kalu ader peluang..heheheh ni nak tunjukkan pic minggu lepas yang teruk tu... fuh!!! mau pitam dibuatnye.....

No comments: