Monday, November 17, 2008

Anakku dah susut

Semalam balik dari kerja..aku solat dulu sebelum ambik Irsyad.... maklumla...kalau dia ader... macam2 hal lak nanti.... so..pas solat terus p ambik dia.... alahai bile tgk dia pakai baju yang 1-2 tahun..beso yang amat....kecik lak tengok anakku itu..selalunya ok gak... takpe la... baru baik sakitkan....lasak lak tu... so balik aku masakkan bubur untuk irsyad, letak kentang + ayam...buat ngam2 untuk sekali makan tp banyak jugak.. penuh semangkuk...n irsyad makan dengan begitu selera sekali.... seronok bile dia dah nak makan..... so... try cari menu2 baru... balik kang maybe nak try jemput2 roti... resepi member kat opis...katenye best..mesti dicuba ni...... tak tahu la nak hapdet ape kat sini..rase macam buntu lak.... ermm.. ni je la dulu

2 comments:

cikwawi said...

hi nakal,

meh amik tag kat blog kita meh..

Muaahhh! untuk irsyad :)

Aiza Parman said...

hi nakal..mu kenal lagi tak nisda..
anakku pun badan dah makin susut skrg, at least irsyad masih ada selera makan, bagi aje seberapa byk yang boleh..nengok gambar he is still bersemangat.