Wednesday, October 19, 2011

Hampir ke penghujung 2011

Tak sangka pejam celik pejam celik dah hampir pun tahun 2011 melabuhkan tirainya. Nur Airis Ariana permata hatiku yang ke -3 pun dah hampir mencecah ke angka 12 bulan @ satu tahun bagi tahun 2012 (2.1.2012).

Dunia kerjaku juga mungkin bakal berubah sedikit masa lagi. Semuanya bagaikan telur di hujung tanduk. Kemanakah arah tujuan tugasanku kelak? Pastinya selepas ini segala jenis sampah ..segala jenis aduan takkan hiinggap kepada kami lagi... semuanya kerana PPSPPA.


Sekarang ni pulak bagaikan musim orang mencari duit sampingan. Ke sana sini ade ajer yang bercerita pasal business yang diterokai. Aku? ape pulak business aku nak terjebak ek! Terkadang terpk aku bukan jenis macam tu.. jenis makan gaji macam aku ni beginila... duk lepak depan pc... siapkan kerja sambil tgk blog yang dah nak dekat setaun aku tinggalkan tanpa berita. Bukan apa sekadar nak melepaskan beban stress kat pala ni dek kerana mengadap kerja sedari awal pagi. Tgk orang lain berbusiness n berjaya.. rase nak gak mengikut. Apatah lagi di hujung2 bulan ni.. duit kate lari... nafsu kate nak! huarghhhhh nak bebankan kehendak kat suami tak patut la pulak pasal kehendak yang bukan2 menjana kat otak ni..hehehe


2,3 hari ni terpandang lak link ni ... http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=amyariana

2 comments:

cikwawi said...

2 January = birthday hubby.

birthday Syuhada 7 January.. dah dekat2 la tu kan.. hihihiii

sarabose said...

I will definitely share this site with my friends.
hp laserjet 2300 driver